Skip to main content


 

PERSOALAN BERKENAAN UBAT?

 

Talian bebas tol:
1800 – 88 – 6722

Pusat Panggilan Farmasi Kebangsaan (NPCC)
 

Waktu operasi: 8 pagi – 5 petang
(Isnin – Jumaat, kecuali Cuti Umum)

 

Laman web:
Sistem Pengurusan Aduan Awam Kementerian Kesihatan Malaysia


 

DRUG INFORMATION ENQUIRIES?

 

Toll free line:
1800 – 88 – 6722


National Pharmacy Call Centre (NPCC)

 

Operating hours: 8 am – 5 pm
(Monday – Friday except Public Holiday)

 

Website:
Sistem Pengurusan Aduan Awam Kementerian Kesihatan Malaysia

Teliti Ambil Ubat, Elak Kesan Mudarat

Individu yang mengambil ubat-ubatan adalah berisiko untuk mengalami kesilapan pengubatan, sama ada semasa proses pemberian ubat daripada ahli kesihatan profesional kepada pesakit atau semasa pesakit mengambil ubat itu sendiri. Apakah sebenarnya yang dimaksudkan dengan kesilapan pengubatan dan bagaimanakah perkara ini boleh berlaku?

 

𝐉𝐨𝐦 𝐝𝐞𝐧𝐠𝐚𝐫𝐤𝐚𝐧 𝐤𝐮𝐩𝐚𝐬𝐚𝐧 𝐥𝐚𝐧𝐣𝐮𝐭 𝐛𝐞𝐫𝐤𝐞𝐧𝐚𝐚𝐧 𝐭𝐨𝐩𝐢𝐤 𝐢𝐧𝐢 𝐛𝐞𝐫𝐬𝐚𝐦𝐚-𝐬𝐚𝐦𝐚 𝐚𝐡𝐥𝐢 𝐟𝐚𝐫𝐦𝐚𝐬𝐢 𝐚𝐧𝐝𝐚!😄 Mari tonton di https://www.facebook.com/KlfmRentakInteraktifKota/videos/628081696139765

KONGSI PROGRAM

06-09-2023  |  02:30 pm - 03:00 pm
KL FM
Kementerian Kesihatan Malaysia

JOIN US

QUESTION ON MEDICINES

MEDICINES & HEALTH ISSUES

OUR PROGRAMMES 

CONTACT US

PHARMACEUTICAL SERVICES PROGRAMME
LOT 36, JALAN PROFESOR DIRAJA UNGKU AZIZ, 46200,
PETALING JAYA, SELANGOR

NATIONAL PHARMACY CALL CENTRE (NPCC)

Download Instagram video Instagram Downloader

Disclaimer : Pharmaceutical Services Programme, Ministry of Health Malaysia shall not
be liable for any loss or damage resulting from the use of information in this portal.

Copyright © 2008 - 2019 Know Your Medicine. All Rights Reserved


Administrative Login - Sitemap